معیار ارجاع

در این صفحه تعداد 15 مقاله تخصصی درباره معیار ارجاع که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI معیار ارجاع (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: معیار ارجاع; Visual acuity; Visual acuity ratios; Brain damage; Referral criteria; Agudeza visual; Ratios de agudeza visual; Daño cerebral; Criterios de derivación;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: معیار ارجاع; Trastornos del movimiento; Enfermedad de Parkinson; Criterios de derivación; Etapas diagnóstico terapéuticas; Valoración laboral; Movement disorders; Parkinson's disease; Referral criteria; Diagnostic and therapeutic steps; Employment assessment;