بیوپسی گره Sentinel

در این صفحه تعداد 227 مقاله تخصصی درباره بیوپسی گره Sentinel که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI بیوپسی گره Sentinel (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: بیوپسی گره Sentinel; Sentinel node biopsy; Frozen section; Breast cancer; MSFS; Multiple Step-section Frozen Section; ALND; axillary lymph node dissection; SLN; sentinel lymph node; WLE; wide local excision; DCIS; ductal carcinoma in-situ; RT-PCR; Reverse Transcriptase Polyme
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: بیوپسی گره Sentinel; Oral cancer; Sentinel lymph node biopsy; Micrometastasis; Neck dissection; Recurrence; Lymphoscintigraphy; CLND; completion lymph node dissection; DLS; dynamic lymphoscintigraphy; FOM; floor-of-mouth; ND; neck dissection; NPV; negative predictive value; O