خواهش میکنم

در این صفحه تعداد 8 مقاله تخصصی درباره خواهش میکنم که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI خواهش میکنم (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: خواهش میکنم; collaboration skills; qualitative research; constructivist grounded theory; communication skills; professionalism; practice-based learningPatient Care; Practice-Based Learning and Improvement; Interpersonal and Communication Skills; Professionalism; Syste
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: خواهش میکنم; RBC; red blood cell; AKI; acute kidney injury; MELD; Model for End-Stage Liver Disease; INR; international normalized ratio; HCC; hepatocellular carcinoma; HCV; hepatitis C virus; HBV; hepatitis B virus; SBP; spontaneous bacterial peritonitis; SIRS; syste