ارزش زمانی پول

در این صفحه تعداد 16 مقاله تخصصی درباره ارزش زمانی پول که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI ارزش زمانی پول (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: ارزش زمانی پول; Warranty cost; Time value of money; Customer behavior; Stochastic sales; Pro-rata policy; Nonrenewable minimal-repair policy;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: ارزش زمانی پول; G310G310G310Criterios de evaluación financiera; Valor del dinero en el tiempo; Valor presente neto; Tasa interna de retorno; Relación beneficio/costoCapital budgeting; Time value of money; Net present value; Internal rate of return; Benefit/cost ratioCrit