کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
6726727 503816 2016 23 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
Assessing the performance of styling activities: An interview study with industry professionals in style-sensitive companies
ترجمه فارسی عنوان
ارزیابی عملکرد فعالیت های یک ظاهر طراحی: یک مطالعه مصاحبه با حرفه ای های صنعت در شرکت های حساس سبک
کلمات کلیدی
ترجمه چکیده
در این مقاله، فعالیت طراحی یک ظاهر طراحی شده و ارزیابی عملکرد آن در شرکت های تولید سبک حساس مطالعه می شود. بر اساس مصاحبه با حرفه ای های صنعت در چنین شرکت هایی، ما تجزیه و تحلیل می کنیم که چگونه سهم محصولات یک ظاهر طراحی شده و محصولات بیانگر درک و ارزیابی می شود. ما مشخص میکنیم که چگونه این شرکت ها فروش و سود را تحریک می کنند، دیدگاه نام تجاری خود را افزایش می دهند و از طریق یک ظاهر طراحی، تشویق گسترده تر به توانایی های خود را در بازار افزایش می دهند. ما همچنین توضیح می دهیم که چگونه مطبوعات پوشش و طراحی جوایز عملکرد به عنوان اقدامات عملکرد برای فعالیت های یک ظاهر طراحی در کنار فروش محصول عملکرد. علاوه بر این، ما توصیف می کنیم که سهم درک شده از فعالیت های یک ظاهر طراحی شده و ارزیابی آن بستگی دارد به اینکه چگونه شرکت ها و طراحان آنها کار می کنند و تصمیم می گیرند که از ظرافت محصولات استفاده کنند.
موضوعات مرتبط
مهندسی و علوم پایه مهندسی کامپیوتر گرافیک کامپیوتری و طراحی به کمک کامپیوتر
چکیده انگلیسی
In this paper, we study the design activity of styling and its performance assessment within style-sensitive manufacturing companies. Based on interviews with industry professionals at such companies, we analyze how the contribution of styling and expressive products is perceived and assessed. We delineate how these companies stimulate sales and profits, enhance their brand visibility and promote the wider acknowledgment of their capabilities in the market through styling. We also describe how press coverage and design awards function as performance measures for styling activities alongside product sales. In addition, we describe how the perceived contribution of styling activities and its assessment are codependent on how the companies and their designers operate and make decisions on the expressiveness of products.
ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: Design Studies - Volume 42, January 2016, Pages 33-55
نویسندگان
, , ,