کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
7420330 1482582 2018 8 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
The motives and barriers of association conference attendance: Evidence from an Australasian tourism and hospitality academic conference
ترجمه فارسی عنوان
انگیزه ها و موانع حضور در کنفرانس انجمن: شواهد از کنفرانس آکادمیک گردشگری و مهمان نوازی استرالیا
کلمات کلیدی
کنفرانس، کنفرانس های انجمن علمی، انگیزه های حضور، موانع حضور
ترجمه چکیده
این مقاله در مورد انگیزه ها و موانع حضور در کنفرانس انجمن گفتگو می کند. شواهد حاکی از آن است که دانشگاهیان برای بودجه کنفرانس به طور فزاینده محدودیت های خود را در معرض دید قرار می دهند. این مقاله به دنبال تایید این است که آیا این در واقع با توجه به داده های گرفته شده از یک کنفرانس دانشگاهی گردشگری و مهمان نوازی استرالیا است. این مقاله به متون روزافزون در مورد انگیزه های حضور در کنفرانس کمک می کند و مکمل کار کمتر در موانع حضور در کنفرانس ها را تکمیل می کند. یافته های این پژوهش نشان می دهد که نمایندگان نمونه در حقیقت برای شرکت در کنفرانس ها کمترین پشتیبانی را دریافت می کنند و این به طور متفاوتی بر اهمیت دادن به برخی انگیزه ها و موانع برای حضور در کنفرانس انجمن تاکید می شود و انگیزه های بیشتری نسبت به موانع تعیین کننده حضور در آن حضور دارند. این مقاله نتیجه گیری در ارائه یک برنامه تحقیقاتی با هدف اطمینان از مزایای شخصی و حرفه ای شرکت در کنفرانس های دانشگاهی در آینده قابل پیش بینی است.
موضوعات مرتبط
علوم انسانی و اجتماعی مدیریت، کسب و کار و حسابداری گردشگری، اوقات فراغت و مدیریت هتلداری
چکیده انگلیسی
This paper reports on the motives and barriers to association conference attendance. Anecdotal evidence suggests that academics are facing increasingly constrained budgets for conference attendance. This paper seeks to confirm if this is indeed the case in reference to data drawn from an Australasian academic tourism and hospitality conference. The paper contributes to the growing body of literature on conference attendance motivations and supplements the lesser body of work on conference attendance barriers. The findings suggest that the delegates sampled were indeed receiving less support to attend conferences and this variously affected the prominence given to some motives and barriers for association conference attendance, with the motives more salient than the barriers in determining attendance. The paper concludes in proposing a research agenda aimed at ensuring the personal and professional benefits of attending academic association conferences continue into the foreseeable future.
ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: Journal of Hospitality and Tourism Management - Volume 34, March 2018, Pages 58-65
نویسندگان
, , ,