کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
8581464 1564479 2018 4 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
Public Policy and Health Informatics
ترجمه فارسی عنوان
سیاست عمومی و انفورماتیک پزشکی
کلمات کلیدی
انفورماتیک پرستاری، تکنولوژی اطلاعات بهداشت و سلامت (HIT)، سیاست عمومی، طرفداری، قانون مراقبت مقرون به صرفه، قانون بازیابی و سرمایه گذاری مجدد آمریکا
فهرست مطالب مقاله
چکیده

کلمات کلیدی

نقش دولت در انفورماتیک

تاریخچه و تکامل سیاست HIT

جدول1. اجزای دولت که در تکنولوژی اطلاعات سلامت نقش داشتند

قانون بازیابی و سرمایه گذاری مجدد آمریکا 

استاندارد سازی داده ها

نتیجه

 
ترجمه چکیده
اهداف: ارائه ی مروری بر تاریخچه ی خطی مشی الکترونیکی سلامت و شناسایی قوانین ویژه که بر علم انفورماتیک سلامت اثر می گذارند. منابع: وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا نتیجه: پیشرفت تکنولوژی اطلاعات سلامت بر خدمات رسانی پزشکی اثر داشته است. سیاست و قوانین مربوطه بخش مهمی از انفورماتیک بهداشت و سلامت هستند و ساختار سیستم الکترونیک سلامت را تشکیل می دهند. عناصر تنظیم کننده ای از درون دولت قوانین را پایه گذاری می کنند تا اجرای طرح الکترونیک سلامت را تسهیل کنند. همین امور و سلسله مراتب اداری، سیستم را به گونه ای تنظیم می کند که از حقوق بیماران و ارائه دهندگان حمایت شود. دستاوردها در حرفه ی پرستاری: پرستاران باید یک درک کلی از سیستم اساسی انفورماتیک سلامت و بهداشت داشته باشند و بتوانند از تغییر و تحولات دفاع کنند. پرستاران می توانند از این اطلاعات استفاده کنند تا استفاده خود از انفورماتیک سلامت را بهینه سازی کرده و به سمت تکنولوژی اطلاعات سلامت و بهداشت امن، موثر و کارآمد پیش بروند.
موضوعات مرتبط
علوم پزشکی و سلامت پزشکی و دندانپزشکی تومور شناسی
چکیده انگلیسی
Nurses should have an overall understanding of the system behind health informatics and be able to advocate for change. Nurses can utilize this information to optimize the use of health informatics and campaign for safe, effective, and efficient health information technology.
ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: Seminars in Oncology Nursing - Volume 34, Issue 2, May 2018, Pages 184-187
نویسندگان
,