کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
8719918 1589096 2017 8 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
Does Early and Appropriate Antibiotic Administration Improve Mortality in Emergency Department Patients with Severe Sepsis or Septic Shock?
ترجمه فارسی عنوان
آیا تجویز سریع آنتی بیوتیک مناسب در اورژانش در بیمارانی که دچار سپتیسمی شدید یا شوک سپتیک هستند باعث بهبود مرگ و میر می شود؟
فهرست مطالب مقاله
چکیده

کلمات کلیدی

مقدمه

روش ها

نتایج

توصیه

بحث

محدودیت ها

نتیجه گیری

 
ترجمه چکیده
س زمینه: یکی از نگرانی های عمده در سطح بهداشت عمومی سپتیسمی شدید و شوک سپتیک است. مدیریت صحیح و مناسب بخش اورژانس شامل تشخیص اولیه، احیای همودنیامیک، کنترل منبع، و تجویز فوری آنتی بیوتیک است. در حال حاضر دستورالعمل های بین المللی برای بیمارانی که دچار سپتیسمی شدید و شوک سپتیک شده اند تجویز سریع آنتی بیوتیک مناسب توصیه می کنند. آنچه جالب توجه است این است که بررسی کاکرینی که اخیرا انجام شد شواهد کافی برای ارائه ی توصیه ای مشابهی در مورد تجویز آنتی بیوتیک پیدا نکرد. هدف این تحقیق مکتوب بررسی سیستمیک مقالات موجود درباره ی درمان سریع و ضدمیکروبی مناسب و فراهم نمودن رویکردی مدرک محور برای پزشکان اورژانس برای ارائه درمان آنتی بیوتیک برای بیماران مبتلا به سپتیک است. روش ها: به منظور شناسایی چکیده هایی مرتبط با این زمینه چهار جست وجو در PubMed انجام شد. مطالعات را به آن دسته از مقالات محدود کردیم که بین سال 2005 و 2015 به زبان انگلیسی نوشته شده بودند. مطالعات منتخب به صورت تصادفی در قالب آزمایش های کنترل شده، متا آنالیزها، آزمایش های آینده نگر، و مطالعات گروهی پس نگرانه بودند. این مطالعات از طریق روش شناسی تحقیقاتی بسیار دقیق شناسایی شدند. مقالات مروری، مورد کاوی ها یا گزارش های موردی در این مجموعه گنجانده نشدند. معیارهای از پیش تعریف شده برای ارزیابی کیفیت و تناسب مقالات منتخب به عنوان بخشی از یک بررسی نظام مند مورد استفاده قرار گرفتند. نتایج: به منظور شمول و دربرداری کامل تر اطلاعات تعدادِ کل 1552 چکیده مورد ارزیابی قرار گرفتند. پس از بررسی این مطالعات، 14 مورد برای بررسی رسمی گنجانده شدند. سپس مولفان هر مطالعه را به صورت سیستمیک مورد ارزیابی قرار دادند، که اساس این بیانیه بالینی را تشکیل دادند. نتیجه گیری: بیمارانی که دچار سپتیسمی شدید و شوک سپتیک شده اند باید در بخش اورژانس در اسرع وقت آنتی بیوتیک مناسب را دریافت کنند. در بیماران مبتلا به شوک سپتیک که طی یک ساعت اولِ تشخیص درمان با آنتی بیوتیک مناسب را دریافت کردند، نرخ مرگ و میر کمتر بود. 2016 Elsevier Inc. تمامی حقوق محفوظ است
موضوعات مرتبط
علوم پزشکی و سلامت پزشکی و دندانپزشکی طب اورژانس
چکیده انگلیسی
Patients with severe sepsis and septic shock should receive early and appropriate antibiotics in the emergency department. Patients with septic shock who received appropriate antimicrobial therapy within 1 h of recognition had the greatest benefit in mortality.
ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: The Journal of Emergency Medicine - Volume 53, Issue 4, October 2017, Pages 588-595
نویسندگان
, , , , ,