آرزو می کنم

در این صفحه تعداد 7 مقاله تخصصی درباره آرزو می کنم که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI آرزو می کنم (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: آرزو می کنم; PH; pulmonary hypertension; R-PH; pulmonary hypertension associated with respiratory disease; ESC; European Society of Cardiology; ERS; European Respiratory Society; RHC; right heart catheterization; PAH; pulmonary arterial hypertension; JRS; Japanese Res
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: آرزو می کنم; ASPIRE; Medical education; Health sciences education; Excellence in teaching; Quality assuranceASPIRE; Educación médica; Educación en ciencias de la salud; Excelencia en la enseñanza; Garantía de la calidad