ناهنجاریهای سرگیجه

در این صفحه تعداد 23 مقاله تخصصی درباره ناهنجاریهای سرگیجه که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI ناهنجاریهای سرگیجه (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: ناهنجاریهای سرگیجه; Obstructive sleep apnea-hypopnea syndrome in children; Adenotonsillar hypertrophy; Craniofacial anomalies; Neuromuscular diseases; Down syndrome; Prader–Willi syndrome; Arnold–Chiari malformation; Achondroplasia; Childhood epilepsySíndrome de apnea-hipoap
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: ناهنجاریهای سرگیجه; Three-dimensional cephalometry; bi-dimensional cephalometry; craniofacial anomalies; cleft lip and palate; maxillary protrusion; mandibular pragmatism; orthognatic surgery; Cefalometría tridimensional; cefalometría bidimensional; anomalías craneofacial