سموم گریه کن

در این صفحه تعداد 29 مقاله تخصصی درباره سموم گریه کن که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI سموم گریه کن (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: سموم گریه کن; Bacillus thuringiensis; CF1 cell line; Cry toxins; Mechanism of action; AC/PKA pathway; MAPK p38; Bt; Bacillus thuringiensis; 3d-Cry; three domain Cry toxins; APN; aminopeptidase N; ALP; alkaline phosphatase; PKA; protein kinase A; AC; adenylate cyclase;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: سموم گریه کن; Bacillus thuringiensis; Cry toxins; Defense responses; Mitogen-activated protein kinase p38; RNAi; Aedes aegypti; Manduca sextaPFT, Pore-forming toxins; MAPK, mitogen-activated protein kinase; PLY, pneumolysin; SLO, streptolysin O; Hla, α-hemolysin; UPR,