تنظیم کننده ولتاژ پویا (DVR)

در این صفحه تعداد 15 مقاله تخصصی درباره تنظیم کننده ولتاژ پویا (DVR) که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI تنظیم کننده ولتاژ پویا (DVR) (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: تنظیم کننده ولتاژ پویا (DVR); Dynamic voltage restorer (DVR); Protection of power grid; Bridge-type fault current limiter (BFCL); Operation sequence;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: تنظیم کننده ولتاژ پویا (DVR); Doubly Fed Induction Generator (DFIG); Dynamic Voltage Restorer (DVR); Fault Ride-Through (FRT); Grid Side Converter (GSC); Low Voltage Ride-Through (LVRT); Rotor Side Converter (RSC); Series Dynamic Resistance (SDR); Wind Turbine (WT);