ریزنماهای بیان ژن

در این صفحه تعداد 11 مقاله تخصصی درباره ریزنماهای بیان ژن که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI ترجمه شده ریزنماهای بیان ژن
مقالات ISI ریزنماهای بیان ژن (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: ریزنماهای بیان ژن; Radiotherapy; Normal-tissue reaction; Predictive tests; Single-nucleotide polymorphisms; Genome-wide association studies; Gene expression microarrays; CFA; colony formation assay; CNV; copy number variation; CFGE; constant-field gel electrophoresis; DSB;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: ریزنماهای بیان ژن; CYP; cytochrome P450; GWAS; genome-wide association studies; GEO; Gene Expression Omnibus; NCI-CTC; National Cancer Institute Common Toxicity Criteria; SMD; Stanford Microarray Database; SNPs; single nucleotide polymorphisms; TCGA; The Cancer Genome Atlas