لوسرن

در این صفحه تعداد 76 مقاله تخصصی درباره لوسرن که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI لوسرن (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: لوسرن; EZ; enzyme; DM; dry matter; NDF; neutral detergent fibre; iNDF; indigestible NDF; CP; crude protein; OM; organic matter; ED; effective degradability; c; fractional rate of degradation; Enzyme; aNDF degradation; Maize stover; Lucerne; Grass clover; Silage;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: لوسرن; AD; apparent digestibility; ADFom; acid detergent fibre ash free; CP; crude protein; DE; digestible energy; DM; dry matter; GE; gross energy; HTL; high-temperature dried lucerne; NDFom; neutral detergent fibre ash free; NSP; non-starch polysaccharide; OM;