پیوند عضلانی

در این صفحه تعداد 30 مقاله تخصصی درباره پیوند عضلانی که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI پیوند عضلانی (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: پیوند عضلانی; FIESTA; fast imaging with steady-state acquisition; ACL; anterior cruciate ligament; AMB; anteromedial bundle; PLB; posterolateral bundle; MPR; multiplanar reformat; CPR; curved planar reconstruction; FOV; field of view; ROI; region of interest; SNR; sign
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: پیوند عضلانی; Anteromedial bundle; Posterolateral bundle; Femoral insertion; Femoral center angle model; Modified femoral clock wall model; Anterior cruciate ligament gender differences