پروتئین تیروزین کیناز

در این صفحه تعداد 53 مقاله تخصصی درباره پروتئین تیروزین کیناز که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI پروتئین تیروزین کیناز (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: پروتئین تیروزین کیناز; ARF; ADP-ribosylation factor; DMEM; Dulbecco's Modified Eagle Medium; DMSO; dimethyl sulfoxide; EGF; epidermal growth factor; EGFR; epidermal growth factor receptor; FAK; focal adhesion kinase; GAP; GTP activating protein; HCC70; Human Breast Cancer Cell
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: پروتئین تیروزین کیناز; RNAi; RNA interference; siRNA; small interfering RNA; shRNA; small hairpin RNA; EGF; epidermal growth factor; PTK; protein-tyrosine kinase; MTT; 3-(4,5-dimethylthiazol-2-yl)-2,5-diphenyl tetrazolium bromide; IAP; inhibitor of apoptosis protein; EDTA; ethy