اجاق گاز خورشیدی

در این صفحه تعداد 47 مقاله تخصصی درباره اجاق گاز خورشیدی که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI اجاق گاز خورشیدی (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: اجاق گاز خورشیدی; Solar cooker; Packaging recycle; Humanitarian logistics; Environmental sustainability; Waste management; Experimental test;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: اجاق گاز خورشیدی; Thermal energy storage; Phase change material; Building; Cogeneration; Food transport; Solar cooker; Greenhouse gas; Integration form; AB; auxiliary boiler; ASHP; air source heat pump; ATES; aquifer thermal energy storage; CHP; combined heating and power;