کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
5098547 1478705 2014 21 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
Effective sub-simulation-free upper bounds for the Monte Carlo pricing of callable derivatives and various improvements to existing methodologies
ترجمه فارسی عنوان
مرزهای بالادستی زیر شبیه سازی موثر برای قیمت مونت کارلو از مشتقات قابل خواندن و بهبود های مختلف به روش های موجود
ترجمه چکیده
ما یک رویکرد غیر توانی جدید برای محاسبه مرزهای اضافه اضافه برای مشتقات قابل خواندن با استفاده از شبیه سازی مونت کارلو ارائه می دهیم. این به رگرسیون یونانی ها با استفاده از روش های متصل شده متکی است. ما همچنین نشان می دهیم که ممکن است مسیرهایی را که قبلا به پایان رسیده اند، زمانی که امتیازات به دست آمده از ورزش مطلوب رسیده باشد. یک کنترل طبیعی متنوع برای مرز بالایی چندگانه معرفی شده است که آن را به یک افزودنی رقابتی تبدیل می کند. علاوه بر این، یک خانواده جدید از دو مرجع بالایی ارائه شده است که زمان توقف، مرز بالایی و مارتینال را به عنوان ورودی می گیرد.
موضوعات مرتبط
مهندسی و علوم پایه ریاضیات کنترل و بهینه سازی
چکیده انگلیسی
We present a new non-nested approach for computing additive upper bounds for callable derivatives using Monte Carlo simulation. It relies on the regression of Greeks computed using adjoint methods. We also show that it is possible to early terminate paths once points of optimal exercise have been reached. A natural control variate for the multiplicative upper bound is introduced which renders it competitive to the additive one. In addition, a new bi-iterative family of upper bounds is introduced which takes a stopping time, an upper bound, and a martingale as inputs.
ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: Journal of Economic Dynamics and Control - Volume 40, March 2014, Pages 25-45
نویسندگان
, ,