کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
6854076 1437327 2018 13 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
The Opinion Management Framework: Identifying and addressing customer concerns extracted from online product reviews
ترجمه فارسی عنوان
چارچوب مدیریت نظرات: شناسایی و رسیدگی به نگرانی های مشتری که از بررسی محصولات آنلاین گرفته شده است
کلمات کلیدی
تجارت اجتماعی، استخراج موضوع، استخراج نظرات، تجزیه و تحلیل عملی مدیریت پروژه، انتخاب وظیفه بهینه، مسیربحرانی، کلام دهان الکترونیکی،
ترجمه چکیده
در این مقاله چارچوب مدیریت نظرات ما را توصیف می کنیم که به بازاریابی کمک می کند تا سریعا شناسایی، انتخاب و برنامه ریزی هایی را انجام دهد که می تواند مسائل مربوط به بررسی های آنلاین را اصلاح کند. ما همچنین یک نمونه اولیه تعاملی مبتنی بر وب را توصیف می کنیم که به صاحب کسب و کار (1) کمک می کند تا مجموعه ای از وظایف را با سود و زیان بهینه (2) برای اطمینان از اینکه تمام وظایف را می توان در یک محدودیت زمانی مشخص تکمیل کرد 3) به طور محافظه کار یک تاریخ تکمیل برای حل هر مسئله را ارزیابی کنید.
موضوعات مرتبط
مهندسی و علوم پایه مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی
چکیده انگلیسی
In this paper, we describe our Opinion Management Framework that assists a merchant to quickly identify, select, and schedule tasks that can rectify issues mentioned in online reviews. We also describe an interactive web-based prototype that helps the business owner (1) to select a set of tasks with an optimal cost/benefit tradeoff, (2) to ensure that all tasks can be completed within a specific time limit, and (3) to conservatively estimate a completion date for each issue's resolution.
ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: Electronic Commerce Research and Applications - Volume 27, January–February 2018, Pages 52-64
نویسندگان
, , ,