کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
7425084 1482834 2018 16 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
It is easy to do the right thing: Avoiding the backfiring effects of advertisements that blame consumers for waste
ترجمه فارسی عنوان
آسان انجام دادن کار درست است: اجتناب از اثرات برگشت پس از تبلیغات که باعث سوء استفاده از مصرف کنندگان برای زباله ها می شود
کلمات کلیدی
ترجمه چکیده
این مقاله به بررسی اثرات پیشگیری از پیشگیری از تبلیغات پیشگیری از ضایعات پرداخته است که مصرف کنندگان را برای زباله سوء استفاده می کند. پنج مطالعات تجربی شواهدی ارائه می دهند که تمرکز پیام (در بازیگران نزدیک در مقابل بازیگران اجتماعی دوردست) بر ادراک پیام ها و همچنین اهداف و رفتارهای ضایع تاثیر می گذارد. ارائه اطالعات در مورد جنایات انجام شده توسط بازیگران اجتماعی نزدیک باعث می شود تا مصرف کنندگان نگرش منفی کمتر نسبت به زباله ها داشته و کمتر توانایی اجرای وظایفی را دارند که به کاهش ضایعات کمک می کنند. این ممکن است نرخ تجاوز بالاتر را بیان کند. علاوه بر این، دستکاری ساده از مشکالت کار درک شده از طریق تبلیغات نشان داده شده است که به کاهش این تاثیرات منفی و افزایش اثربخشی کمپین های ضد زباله کمک می کند.
موضوعات مرتبط
علوم انسانی و اجتماعی مدیریت، کسب و کار و حسابداری کسب و کار و مدیریت بین المللی
چکیده انگلیسی
This paper investigates the backfiring effects of waste-prevention advertising that blames consumers for waste. Five experimental studies provide evidence that message focus (on close versus distant social actors) has an impact on message perception-and, further, on waste intentions and behaviors. Providing information on transgressions incurred by close social actors makes consumers hold less negative attitudes toward waste and feel less able to implement tasks that help reduce waste; this may explain higher transgression rates. Furthermore, simple manipulations of perceived task difficulty through advertising are shown to help mitigate these negative effects and increase the effectiveness of anti-waste campaigns.
ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: Journal of Business Research - Volume 87, June 2018, Pages 102-117
نویسندگان
, ,