فیبروکستونوم غیر آتی

در این صفحه تعداد 27 مقاله تخصصی درباره فیبروکستونوم غیر آتی که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI فیبروکستونوم غیر آتی (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: فیبروکستونوم غیر آتی; atypical fibroxanthoma; benign fibrous histiocytoma; cellular neurothekeoma; dermatofibrosarcoma protuberans; epithelioid fibrous histiocytoma; fibrohistiocytic tumours of intermediate malignancy; pleomorphic dermal sarcoma;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: فیبروکستونوم غیر آتی; Lymphoepithelioma-like carcinoma; Merkel cell carcinoma; Lymphadenoma of the skin; Angiosarcoma; Dermatofibroma; Atypical fibroxanthoma; Histiocytoid hemangioma; Halo nevus; Halo melanoma;