اهدا کنندگان خون

در این صفحه تعداد 59 مقاله تخصصی درباره اهدا کنندگان خون که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI اهدا کنندگان خون (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: اهدا کنندگان خون; Prevalence; Blood donor; HCV antibodies; Hepatitis C virus; Anti-HCV; antibodies for HCV; EIA; enzyme immunoassay; HBH; Blood Centre of Belo Horizonte, Minas Gerais, Brazil; HCV; Hepatitis C virus; HTLV; Human T-cell lymphotropic virus; REDS-II; Retroviru
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: اهدا کنندگان خون; Hépatite B; Génotype VHB; Mutation G1896A; Séquençage; PCR temps réel; Hybridation moléculaire inverse; Donneur de sangHepatitis B; HBV genotype; Mutation G1896A; Sequencing; Real-time PCR; Inno-LIPA HBV test; Blood donor