سرخ کردن عمیق

در این صفحه تعداد 14 مقاله تخصصی درباره سرخ کردن عمیق که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI سرخ کردن عمیق (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: سرخ کردن عمیق; AA; arachidonic acid; ASO; refined high-oleic sunflower oil enriched with an olive-pomace extract of phenols; BI; before intake; COX; cyclooxygenase; CYP450; cytochrome P450 monooxygenase; DSO; refined high-oleic sunflower oil enriched with 400 μg/mL of
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: سرخ کردن عمیق; ROPO; refined olive-pomace oil; RCO; refined coconut oil; HS-SPME; headspace-SPME extraction; GC/MS; Gas chromatography/mass spectrometry; PC; principal component; PCA; principal component analysis; Aldehydes; Acrolein; Deep frying; GC-MS; HS-SPME; Volati