مطالعات معلولیت

در این صفحه تعداد 16 مقاله تخصصی درباره مطالعات معلولیت که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI مطالعات معلولیت (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: مطالعات معلولیت; Handicap; Classification; Classification internationale du fonctionnement; Activité; Participation; Militantisme; Disability Studies; Politique de santé; Étude critiqueDisability; Classification; International Classification of Functioning; Activity; Part
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: مطالعات معلولیت; Disability studies; Operationalisation of the capability approach; Life project; Peer counselling; Self-help groupÉtudes sur le handicap; Opérationnalisation de l’approche par les capabilités; Projet de vie; Conseil par les pairs; Groupes d’entraide