بستگان درجه اول

در این صفحه تعداد 24 مقاله تخصصی درباره بستگان درجه اول که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI بستگان درجه اول (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: بستگان درجه اول; PCa; prostate cancer; FDR; first degree relative; IDM; informed decision making; CDC; Centers for Disease Control and Prevention; NCI; National Cancer Institute; Prostate cancer; First degree relatives; Cancer education; Cancer prevention and control; Inf
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: بستگان درجه اول; CAD; coronary artery disease; LDL; low density lipoprotein; MMP; matrix metalloproteinase; NSTEMI; non-ST elevated myocardial infarction; STEMI; ST elevated myocardial infarction; FDRS; first degree relatives; TGL; triglycerides; GPO; glycerol phosphate o