نوآوری فاسد

در این صفحه تعداد 27 مقاله تخصصی درباره نوآوری فاسد که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI نوآوری فاسد (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: نوآوری فاسد; Water; Water innovation; Innovation measurement; Financing innovation; Organisational innovation; Technological innovation; Social innovation; Service innovation; Product innovation; Open innovation; Business model innovation; Innovation systems; Frugal i
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: نوآوری فاسد; Business models; Resource-constrained environments; Frugal innovation; Emerging markets; Medical device industry; Western multinationals corporations (MNCs); Emerging market firms;