دوره زندگی

در این صفحه تعداد 48 مقاله تخصصی درباره دوره زندگی که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI دوره زندگی (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: دوره زندگی; Skeletal dysplasia; Neolithic China; Bioarchaeology of care; Lifecourse; 骨发育异常; 中国新石器时代; 护理学的生物考古研究; 生命历程;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: دوره زندگی; Lifecourse; Childhood SEP; Direct and Indirect Effects; Cognitive Function; Health Inequalities; SEP; socioeconomic position; AH 4-I; Alice Heim 4-I; SEM; structural equation modeling; RMSEA; root mean square error of approximation; CFI; comparative fit i