عامل عملکرد حرارتی

در این صفحه تعداد 28 مقاله تخصصی درباره عامل عملکرد حرارتی که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI عامل عملکرد حرارتی (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: عامل عملکرد حرارتی; Heat transfer enhancement; Curved rectangular winglet vortex generator; Nusselt number; Secondary flow intensity; Entropy generation; Thermal performance factor;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: عامل عملکرد حرارتی; Horizontal shell and tube heat exchanger; Nanofluid; Nusselt number; Overall heat transfer coefficient; Al2O3-gamma nanoparticles; Forced circulation; Pressure drop; Thermal performance factor; Nanoparticles volume fraction;