تراکتور

در این صفحه تعداد 76 مقاله تخصصی درباره تراکتور که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI تراکتور (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: تراکتور; ANFIS; RBF; Engine torque; Tractor; PES; primary engine speed (rpm); IES; instantaneous engine speed (rpm); FCMF; fuel consumption mass flow (g·s−1); EGT; exhaust gas temperature (°C); MAEO; maximum exhaust opacity (m−1); MEEO; mean exhaust opacity
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: تراکتور; Agriculture; Transportation; Tractor; Truck; Energy efficiency; Fuel consumption intensity; CAN-bus; cd; Aerodynamic drag coefficient, decimal; f; Coefficient of rolling resistance, decimal; ft; Coefficient of rolling resistance for tractor, decimal; fw;