کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
7523791 1487119 2018 25 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
Supporting healthy weight gain and management in pregnancy: Does a mandatory training education session improve knowledge and confidence of midwives?
ترجمه فارسی عنوان
حمایت از افزایش وزن سالم و مدیریت در دوران بارداری: آیا یک جلسه آموزش اجباری آموزش دانش و اعتماد به نفس ماماها را بهبود می بخشد؟
کلمات کلیدی
ترجمه چکیده
این بهبود اولین گام در تغییر تمرین برای جلوگیری از افزایش وزن بیش از حد در طول دوره پس از زایمان است. این برنامه یک مدل نوآورانه برای حمایت از ماماها ارائه می دهد که تغییرات در سایر خدمات بهداشتی را اعمال می کند. مداخلات کم هزینه که توسط ماماها به خوبی دریافت می شود، می تواند موانع شناسایی بهترین مراقبت از عمل را که سبب افزایش وزن سالم بارداری در یک انجمن پایدار می شود شناسایی کند.
موضوعات مرتبط
علوم پزشکی و سلامت پزشکی و دندانپزشکی زنان، زایمان و بهداشت زنان
چکیده انگلیسی
This improvement is the first step in changing practice to prevent excess weight gain during the antenatal period. This program offers an innovative model to support midwives implement change across other health services. A low cost intervention that was well received by midwives can address identified barriers to the provision of best practice care that supports a healthy pregnancy weight gain in a sustainable forum.
ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: Midwifery - Volume 65, October 2018, Pages 1-7
نویسندگان
, , , ,