کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
976825 1480139 2017 5 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
A spectral measure estimation problem in rheology
ترجمه فارسی عنوان
یک مسئله برآورد طیفی در رئولوژی
ترجمه چکیده
در این مقاله، یک مسئله معکوس در رئولوژی مطرح می شود که متشکل از تعیین یک اندازه طیفی بر روی مجموعه ای از زمان آرام سازی است که مجموعه ای از مشاهدات مدول های از دست دادن و ذخیره سازی را مشاهده می کند. از لحاظ ریاضی، مسئله شامل حل یک سیستم معادلات افردولم است. برای حل آن ما یک نسخه گسترده از حداکثر روش آنتروپی را در معیار پیشنهاد می کنیم که به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا خطاهای اندازه گیری بالقوه را در نظر بگیریم.
موضوعات مرتبط
مهندسی و علوم پایه ریاضیات فیزیک ریاضی
چکیده انگلیسی
In this paper we consider an inverse problem appearing in rheology, consisting of determining a spectral measure over the set of relaxation times, that yields an observed collection of loss and storage moduli. Mathematically speaking, the problem consists of solving a system of Fredholm equations. To solve it, we propose an extended version of the maximum entropy method in the mean which is flexible enough to incorporate potential measurement errors.
ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: Physica A: Statistical Mechanics and its Applications - Brought to you by:College of Engineering Chengannur - 'Renewal due by 31 Dec 2017'
نویسندگان
, , ,