گل ها

در این صفحه تعداد 160 مقاله تخصصی درباره گل ها که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI گل ها (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: گل ها; AP; aerial parts; CA; caffeic acid; CCD; central-composite design; CLA; chlorogenic acid; CNA; cinnamic acid; FA; ferulic acid; F; flowers; GA; gallic acid; L; leaves; pCA; p-coumaric acid; PRCA; protocatechuic acid; RSA-DPPH; DPPH radical scavenging acti
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: گل ها; AA; antioxidant activity; AAPH; 2,2′-azobis (2-amidinopropane) dihydrochloride; ABTS; 2,2′-azino-bis(3-ethylbenzothiazoline-6-sulphonic acid; AC; acetone; BWF; buckwheat flowers; CO2-ET; carbon dioxide ethanol; DWE; dry weight of extra