کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
11512901 1434602 2018 14 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
Why and when does instructional video facilitate learning? A commentary to the special issue “developments and trends in learning with instructional video”
ترجمه فارسی عنوان
چرا و در چه زمانی ویدیو آموزشی باعث تسهیل یادگیری می شود؟ یک تفسیر به موضوع خاص تحولات و روند در یادگیری با ویدئو آموزشی؟
کلمات کلیدی
ترجمه چکیده
در تفسیر ما، سوالاتی راجع به اینکه چرا و در زمانی که ویدئو آموزشی را به تصویر می کشد، به بررسی یافته های گزارش شده در این موضوع خاص و ادبیات قبلی کمک می کند. با توجه به رویکرد نمایندگی، رویکرد شناختی و رویکرد آموزشی، سه سطح توضیح ارائه خواهد شد. پس از آن ما برخی از مسائل و دستورالعمل های تحقیق در مورد یادگیری از ویدئو آموزشی را مورد بحث قرار می دهیم.
موضوعات مرتبط
مهندسی و علوم پایه مهندسی کامپیوتر نرم افزارهای علوم کامپیوتر
چکیده انگلیسی
Our commentary explores the questions of why and when does instructional video facilitate learning in the light of the findings reported in this special issue and previous literature. Three levels of explanation will be offered, according to the representational approach, the cognitive approach and the instructional approach. We then discuss some issues and directions for future research on learning from instructional video.
ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: Computers in Human Behavior - Volume 89, December 2018, Pages 471-475
نویسندگان
, ,