کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
8680500 1579266 2018 5 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
Effect of donepezil on transcranial magnetic stimulation parameters in Alzheimer's disease
ترجمه فارسی عنوان
تأثیر دونپزیل بر پارامترهای تحریک مغناطیسی ترانسکرانیال در بیماری آلزایمر
کلمات کلیدی
بیماری آلزایمر؛ پاسخ به درمان؛ تحریک مغناطیسی ترانسکرانیال؛ مهار توبرنده با تأخیر کوتاه مدت؛ بازدارنده استیل کولین استراز ؛ دونپزیل
فهرست مطالب مقاله
چکیده

کلمات کلیدی

1.مقدمه

2. مطالب و روش ها

1.2 شركت كنندگان

جدول 1. مشخصات نمونه آماری و فیزیولوژی عصب شرکت کنندگان

2.2. روش‌های آزمایشی

3.2  آستانه حرکتی ایستا و SAI 

4.2 تحلیل آماری

3. نتایج

4. بحث

پژوهش زمینه

 
ترجمه چکیده
مقدمه: برای بیماری آلزایمر (AD) به نشانگر زیستی قابل اعتماد و غیر تهاجمی نیاز هست. ارزیابی کردیم که آیا مهار توبرنده با تأخیر کوتاه مدت (SAI)، الگوی تحریک مغناطیسی ترانسکرانیال که مدارهای کولینرژیک مغز را ارزیابی می کند، می تواند این نشانگرزیستی باشد یا خیر. روش‌ها: نوزده بيمار مبتلا به AD چهار جلسه آزمون SAI داشتند. زمان‌بندی دوز دونپزیل معمول آنها برای ایجاد حالتهای مختلف کولینرژیک برای هر جلسه تغییر یافت. این تغییرها با نتایج SAI از 20 فرد سالم مقایسه شد. یافته ها: SAI قادر به تشخیص حالت‌های مختلف کولینرژیک ارزیابی شده در مطالعه ما نبود. به نظر می¬رسد تغییری روزانه در عملکرد کولینرژیک در گروه شاهد بود که در گروه AD وجود نداشت. بحث: به نظر نمی رسد که SAI نقشی در تشخیص و ارزیابی بیماران مبتلا به AD داشته باشد. با این حال، کاهش تغییرهای روزانه، پژوهش‌های بیشتری را می طلبد زیرا ممکن است بینش بیوشیمیایی دیگری درباره AD ارائه شود. © 2018 نویسندگان. منتشر شده توسط شرکت السیویر به نمایندگی از انجمن آلزایمر. این مقاله با دسترسی باز تحت مجوزCC است (http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/).
موضوعات مرتبط
علوم زیستی و بیوفناوری علم عصب شناسی عصب شناسی
چکیده انگلیسی
SAI does not appear to have a role in diagnosis and assessment of AD patients. The loss of diurnal variation, however, warrants further investigation as it may provide further biochemical insights about AD.
ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: Alzheimer's & Dementia: Translational Research & Clinical Interventions - Volume 4, 2018, Pages 103-107
نویسندگان
, , , , , , , ,