بین المللی شدن

در این صفحه تعداد 114 مقاله تخصصی درباره بین المللی شدن که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI بین المللی شدن (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: بین المللی شدن; M16; L80Gerencia internacional; Gestión intercultural; Internacionalización; MicroempresaM16; L80International management; Cross‐cultural management; Internationalisation; Small and medium enterpriseM16; L80Gestão internacional; Gestão intercultural; Inte
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: بین المللی شدن; CEE, Central and Eastern Europe; Gx, generic drugs; JV, joint venture; MNE, multinational enterprises; OTC, over the counter drugs; Rx, patented prescription drugsEntry mode choice; Internationalisation; Corporate strategy; Transition economies; Pharmaceu