کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
6841513 1435403 2018 13 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
How to improve student learning in every classroom now
ترجمه فارسی عنوان
چگونه در حال یادگیری دانش آموزان در هر کلاس درس باشیم
کلمات کلیدی
دانشجوی فعال پاسخ دادن، تجزیه و تحلیل رفتار کاربردی، برنامه های آموزشی کم فن آوری، تمرین مبتنی بر تحقیق، تاکتیک های آموزشی
ترجمه چکیده
این مقاله تلاش ما برای کمک به هر یک از 60 میلیون معلم در جهان است که می پرسند، چه می توانم در حال حاضر برای بهبود یادگیری در کلاس درس خود انجام دهم؟ ما سه تاکتیک آموزشی آسان برای استفاده را که از تجزیه و تحلیل رفتار کاربردی ارائه شده است که به طور پیوسته نتایج آموزشی قابل توجهی را به دست می آوریم، توصیف می کنیم. هر تاکتیک در مورد محتوای برنامه درسی و سطح دانش و مهارت دانش آموزان قابل استفاده است. ملاحظات برای استفاده از ابزارهای دیجیتال برای حمایت و گسترش این کم تکه؟ تاکتیک ها نیز مورد بحث قرار گرفته است.
موضوعات مرتبط
علوم انسانی و اجتماعی علوم اجتماعی آموزش
چکیده انگلیسی
This paper is our attempt to help any of the world's 60 million teachers who ask, “What can I do right now to improve learning in my classroom?” We describe three easy-to-use teaching tactics derived from applied behavior analysis that consistently yield measurably superior learning outcomes. Each tactic is applicable across curriculum content and students' age and skill levels. Considerations for using digital tools to support and extend these “low-tech” tactics are also discussed.
ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: International Journal of Educational Research - Volume 87, 2018, Pages 78-90
نویسندگان
, ,