کاست

در این صفحه تعداد 70 مقاله تخصصی درباره کاست که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI کاست (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: کاست; HIV; Human Immunodeficiency Virus; KHPT; Karnataka Health Promotion Trust; LSHTM; London School of Hygiene and Tropical Medicine; SC/ST; scheduled caste/scheduled tribe; SDMC; School Development and Monitoring Committee; UNICEF; United Nations Children'
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: کاست; Pakistan; Maternal health services; Caste; Status consumption; Status symbol; Public sector healthcare; Private sector healthcare; Midwife;