کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
4936404 1434430 2017 8 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
Recalcitrance, compliance and the presentation of self: Exploring the concept of organisational misbehaviour in an English local authority child protection service
ترجمه فارسی عنوان
احترام، انطباق و ارائه خود: کشف مفهوم سوء رفتار سازمانی در یک سرویس حفاظت از مرجع محلی انگلستان
کلمات کلیدی
گافمن، سوء رفتار سازمانی، احترام انطباق، اتنوگرافی، کار اجتماعی،
ترجمه چکیده
در این مقاله، بررسی شده است که چگونه کارکنان اجتماعی تفسیر الزامات قانونی خاصی را برای رسیدن به اهداف عملکرد سازمان خود انجام می دهند. با استفاده از رویکرد قوم نگاری، من نظریه سوء رفتار سازمانی و مفاهیم گافمنسک را در مورد بازیگری ترکیب می کنم تا فعالیت منطقه ای یک تیم را در یک سازمان قانونی بررسی کنم. من استدلال می کنم که به طور جداگانه نه نظریه سوء رفتار و نه کارآمدی کارهای دفاعی برای درک ما از این که چرا کارگران به طور متفاوتی به تغییرات سازمانی در یک محیط نئولیبرال پاسخ می دهند. این مطالعه از ادبیات فعلی با تغییر توجه به سمت کارگران یا مقاومت یا سازگاری با دستورالعمل های سازمانی بر روش هایی است که افراد و گروه ها روش هایی را طراحی می کنند که به جای ایجاد همکاری، متفاوت است. من نشان می دهم که چگونه کارگران مقاومت خود را در تلاش برای دستیابی به اهداف بالقوه غیرقابل دستیابی به دست می گیرند و به نوبه خود از اقدام انضباطی اجتناب می کنند. من نتیجه می گیرم که پیشنهاد استفاده از گوفمن به مطالعات سازمان می تواند درک دانشمندان نسبت به اینکه چگونه افراد خاص به تغییرات پاسخ می دهند و می توانند به عنوان وفادار و سازگار تعریف شوند، پیشرفت می کند. این رویکرد همچنین می تواند بحث های مربوط به مفهوم بازپس گیری را تشویق و تشویق کند و یا آن را توسعه داده و اجرا کند، توسط کسانی که در موقعیت های قدرتمند بر اساس تمایل خود را به خوبی توسط دیگران مورد توجه قرار.
موضوعات مرتبط
علوم پزشکی و سلامت پزشکی و دندانپزشکی پریناتولوژی (پزشکی مادر و جنین)، طب اطفال و بهداشت کودک
چکیده انگلیسی
This article examines how social workers reinterpreted certain legal requirements to meet their organisation's performance targets. Using an ethnographic approach, I combine organisational misbehaviour theory and Goffmanesque conceptions of dramaturgy to explore the regional activity of one team in a statutory agency. I argue that singly neither misbehaviour theory nor dramaturgical performances account for our understanding of why workers respond differently to organisational changes in a neo-liberalist environment. This study differs from current literature by shifting emphasis away from workers either resisting or conforming with organisational directives on to the ways in which individuals and collectives devise methods which instead give the appearance of co-operation. I demonstrate how workers disguised their resistance in an attempt to achieve potentially unachievable objectives and in turn avoid disciplinary action. I conclude by suggesting that applying Goffman to studies of organisation can advance scholars' understanding of how certain individuals respond to change and might come to be defined as loyal and compliant. This approach can also encourage discussions relating to the concept of recalcitrance and whether it is developed, and enforced, by those in powerful positions on the basis of their own desire to be well regarded by others.
ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: Children and Youth Services Review - Volume 79, August 2017, Pages 612-619
نویسندگان
,