کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
7297778 1474679 2017 14 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
Self-disclosure and self-deprecating self-reference: Conversational practices of personalization in police interviews with children reporting alleged sexual offenses
ترجمه فارسی عنوان
افشای خود و خود ارزیابی خود: شیوه های مکالمات شخصی سازی در مصاحبه های پلیس با کودکان گزارش شده از جرایم متهم جنسی
کلمات کلیدی
خود ارجاع، خودمختاری، افشای خود، مصاحبه با پلیس،
ترجمه چکیده
در این مقاله بررسی شده است که چگونه ماموران پلیس اطلاعات شخصی خود را در مورد مصاحبه های تحقیقی با کودکان نشان می دهند که قربانی جرایم جنسی هستند. ما دو شیوه شخصی سازی را شناسایی می کنیم. اولا، ما نشان می دهیم که در طی مراحل افتتاح مصاحبه، افسران در تشخیص روشن و بدون شک خود افشا می کنند و چگونه این افشاگری های خود را برای بیان بیانات وابستگی از شاهدان بیان می کنند. دوم، نمونه هایی از خود ارجاع خودکفایی را به عنوان "من رفتن ناشنوا است که همه" است. این خود ارجاعات برای مدیریت مسائل مربوط به مشکلات در محیط تعمیرات تحویل داده می شود. ما نشان می دهیم که چگونه آنها از خواسته های متضاد ساختمان ارتباطات و نیاز به ایجاد مصاحبه شونده احساس می کنند، به نحوی که از یک سو به آنها گوش می دهند و از یک سو، و نیاز به جمع آوری مدارک موثر از سوی دیگر، مدیریت می شوند. در این مطالعه، درک این است که چگونه افسران مصاحبه تحقیقی را شخصی سازی می کنند، همانطور که در دستورالعمل های بهترین تمرین توصیه می شود.
موضوعات مرتبط
علوم انسانی و اجتماعی علوم انسانی و هنر زبان و زبان شناسی
چکیده انگلیسی
This article examines how police officers ostensibly reveal personal information about themselves in investigative interviews with children reporting their being victim of alleged sexual offenses. We identify two practices of personalization. First, we show how, during the opening phase of interviews, officers engage in clear, unambiguous self-disclosure and how these self-disclosures are designed to elicit expressions of affiliation from witnesses. Second, we identify instances of self-deprecating self-reference as in 'I'm going deaf that's all'. These self-references are delivered to manage trouble responsibility in environments of repair. We show how they manage the conflicting demands of rapport building and the requirement to make interviewees feel as if they are being listened to and understood, on the one hand, and the need for effective evidence gathering, on the other. The present study extends understanding of how officers personalize the investigative interview, as recommended by best practice guidelines.
ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: Journal of Pragmatics - Volume 121, November 2017, Pages 188-201
نویسندگان
, ,