کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
7486030 1485426 2014 13 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
Co-evolution of the strategic reorientation of port actors: insights from the Port of Rotterdam and the Port of Barcelona
ترجمه فارسی عنوان
هماهنگ سازی تغییر استراتژیک بازیگران بندر: بینش از بندر روتردام و بندر بارسلونا
کلمات کلیدی
همکاری تکامل، موسسات، استراتژی، وابستگی متقابل، مقام پورت اپراتورهای ترمینال،
ترجمه چکیده
این مقاله تغییرات در جهت گیری استراتژیک مقامات بندر و اپراتورهای ترمینال را در ارتباط با شبکه های داخلی در بنادر روتردام و بارسلونا مورد بررسی قرار می دهد. مقامات بندر و اپراتورهای ترمینال از سازمان های اقتصادی، سازمانی و جغرافیایی هستند. استدلال در اینجا این است که این سازمان ها اثر متقابل تاثیر گذار و تعاملی را در استراتژی خود در طول زمان تجربه می کنند. این تحقیق به بررسی تکامل بازار، نیروهای نهادی و حکومتداری در پشت این اهداف استراتژیک این سازمان ها می پردازد، در حالیکه تأکید بر وابستگی و وابستگی آنها به یکدیگر است. برای این منظور، یک چارچوب مفهومی را تجزیه و تحلیل استراتژی های این سازمان ها در نقاط مختلف در زمان ایجاد می کند. این تئوریها بر روی شرکت ها و نظریه های پورت تدوین می کند تا یک چارچوب هماهنگ تکاملی را طراحی کنند که بعدها با درک درستی از یک مطالعه تجربی از وضعیت بندر به دست می آید.
موضوعات مرتبط
علوم زیستی و بیوفناوری علوم محیط زیست علوم زیست محیطی (عمومی)
چکیده انگلیسی
This paper explores changes in the strategic orientation of port authorities and terminal operators towards the hinterland network in the Ports of Rotterdam and Barcelona. Port authorities and terminal operators are economically, institutionally and geographically related organizations. The argument here is that such organizations experience a mutually influential and interactive effect in their strategy over time. The research explores the evolution of the market, institutional and governance forces behind these organizations' strategic orientation, while acknowledging their interdependence and interrelationship. To that end, it builds a conceptual framework analysing these organizations' strategies in different points in time. It draws upon firms and port theories to design a co-evolutionary framework, which is later refined with insights gained from an empirical study of the port context.
ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: Journal of Transport Geography - Volume 41, December 2014, Pages 197-209
نویسندگان
, , ,