کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
5569945 1403733 2017 8 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
The Development of a Hospital-Wide Bereavement Program: Ensuring Bereavement Care for All Families of Pediatric Patients
ترجمه فارسی عنوان
توسعه برنامه ای برای بیمارانی که در معرض خطر بارداری قرار دارند: مراقبت از بارداری برای همه خانواده های کودکان
کلمات کلیدی
مرگ و میر مرگ، کودک، اطفال، در کل بیمارستان، برنامه
ترجمه چکیده
اگر چه غم و اندوه واکنش عادی به از دست دادن است، اعتقاد بر این است که مرگ یک کودک یکی از سخت ترین تلفات است که فرد می تواند تحمل کند و پدر و مادر از دست رفته در نظر گرفته می شود. گروه با وجودی که بیشترین مرگ و میر کودکان در ایالات متحده در بیمارستان ها رخ می دهد، مراقبت از اتلاف مراقبت های بهداشتی توسط بیمارستان ها بسیار متغیر است و توجه کمتری نسبت به اینکه چگونه بیمارستان ها می توانند از والدین گرانقیمتی بهتر حمایت کنند، اشاره شده است. در این مقاله، ما یک برنامه بیمارستان گسترده ای را در بیمارستان کودکان بوستون توصیف می کنیم، که در آن مراقبت از خستگی را به عنوان یک مدل پیشگیری از مراقبت معرفی می کنیم. ما ساختارهای اصلی این برنامه را به عنوان آموزش، راهنمایی و پشتیبانی مشخص می کنیم و یک الگو برای استفاده از بیمارستان های دیگر ارائه می دهیم. ما توصیه می کنیم که تمام بیمارستان های کودکان برنامه های پایه و هماهنگ شده از دست رفته را به عنوان استاندارد مراقبت برای اطمینان از اینکه تمام خانواده ها پس از مرگ یک بیمار مراقبت از شنوایی را دریافت می کنند، اجرا می کنند.
موضوعات مرتبط
علوم پزشکی و سلامت پزشکی و دندانپزشکی پریناتولوژی (پزشکی مادر و جنین)، طب اطفال و بهداشت کودک
چکیده انگلیسی
Although grief is a normal response to loss, the death of a child is believed to be one of the most difficult losses a person can endure, and bereaved parents are considered to be an “at-risk” group. Even though most deaths of children in the United States occur in hospitals, bereavement care provided by hospitals is highly variable, and little attention has been directed to how hospitals can best support grieving parents. In this article, we describe the development of a hospital-wide bereavement program at Boston Children's Hospital, where we conceptualize bereavement care as a preventive model of care. We identify the primary constructs of the program as education, guidance, and support and outline a template for use by other hospitals. We recommend that all pediatric hospitals implement basic, coordinated bereavement programs as the standard of care to ensure that all families receive bereavement care after the death of a patient.
ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: Journal of Pediatric Health Care - Volume 31, Issue 1, January–February 2017, Pages 88-95
نویسندگان
, , , , , , , , , , , ,