آشنایی با موضوع

خودکنترلی، مهارت هوش هیجانی است که به رهبران کمک می‌کند تا به تمام درگیری‌ها خاتمه دهند و با برقراری ایمنی و عدالت، بتوانند روحیه کارمندان و بهره‌وری شرکت خود را بالا ببرند. فقدان خودکنترلی باعث می‌شود شما در برابر صدمه و آسیب‌ها بی‌دفاع و شکننده شوید یا در دنیای کسب‌و‌کار تبدیل به فردی بدون نفوذ، احترام و غیرقابل‌ اعتماد برای کارمندانتان شوید. خود‌مدیریتی یا خودکنترلی در هوش‌هیجانی یک ویژگی شخصی است که تربیت آن برای هر رهبری خوب است. برای اینکه متوجه شوید آیا شما هم خودکنترلی دارید یا نه، از خودتان بپرسید آیا می‌توانم رفتار و احساساتم را به شکلی مدیریت کنم که نتیجه مثبتی داشته باشند؟ یکی از بزرگ‌ترین عواقب عدم خودکنترلی، خشم بیش‌ از‌ اندازه است و می‌تواند بر عملکرد کار افراد تأثیر بسیار بدی بگذارد.
در این صفحه تعداد 495 مقاله تخصصی درباره خودکنترلی که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI خودکنترلی (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: خودکنترلی; Obesidad; Autoeficacia; Autorregulación; Control interno-externo; Conducta; Índice de masa corporal; Obesity; Self efficacy; Self-control; Internal-external control; Behaviour; Body mass index;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: خودکنترلی; Obesity; Self efficacy; Self-control; Internal-external control; Behaviour; Body mass index; Obesidad; Autoeficacia; Autorregulación; Control interno-externo; Conducta; Índice de masa corporal;