آشنایی با موضوع

واکسن ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) یک عامل ایمن سازی فعال است که برای پیشگیری از بروز عفونت ناشی از ویروس پاپیلومای انسانی استفاده می شود. این واکسن باعث می شود که بدن آنتی بادی های خود را برای محافظت در مقابل ویروس تولید کند. این واکسن از بروز سرطان های مقعد، دهانه رحم، سرطان واژن، زگیل ناحیه تناسلی، بیماری های غیرطبیعی و پیش سرطانی مقعد، دهانه رحم و واژن در دختران و زنان 9 تا 26 سال جلوگیری می کند. به علاوه واکسن ویروس پاپیلومای انسانی از بروز بیماری های پیش سرطانی مقعد، سرطان مقعد و زگیل تناسلی در پسران و مردان 9 تا 26 سال پیشگیری می کند. اولین واکسن HPV در سال ۲۰۰۶ موجود شد. تا سال ۲۰۱۴، ۵۸ کشور آن را در برنامه واکسیناسیون معمول، حداقل برای دختران، ارائه می‌کردند. این واکسن‌ها در فهرست داروهای ضروری سازمان جهانی بهداشت قرار داد، که لیستی است از مهم‌ترین داروهای توصیه شده در یک نظام سلامت پایه. هزینه عمده فروشی آن در سال ۲۰۱۴ هر دوز ۴۷ دلار بوده است. در ایالات متحده هزینه آن بیش از ۲۰۰ دلار است. واکسیناسیون ممکن است در کشورهای در حال توسعه مقرون به صرفه باشد. واکسن HPV واکسنی بسیار امن است. درد در محل تزریق در حدود ۸۰ درصد از افراد ممکن است مشاهده شود. قرمزی و تورم در محل و تب نیز ممکن است رخ دهد. هیچ ارتباطی با سندرم گیلن باره یافت نشده است.
در این صفحه تعداد 120 مقاله تخصصی درباره واکسن ویروس پاپیلومای انسانی که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI واکسن ویروس پاپیلومای انسانی (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: واکسن ویروس پاپیلومای انسانی; HPV vaccine; Florida; Medicaid and CHIP; Intervention; Health information technology; Reminders
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: واکسن ویروس پاپیلومای انسانی; Adolescent immunization; Chronic disease; Insurance; Vaccines for Children; Tdap vaccine; MCV4 vaccine; Influenza vaccine; HPV vaccine