آشنایی با موضوع

کوئینوکسالین Quinoxaline با فرمول شیمیایی C8H6N2 یک ترکیب شیمیایی با شناسه پاب‌کم ۷۰۴۵ است؛ که جرم مولی آن ۱۳۰٫۱۵ گرم بر مول می‌باشد. مشتقات کوئینوکسالین جزء مهمی از ترکیبات هتروسیکل حاوی نیتروژن اند که فعالیت بیولوژیکی وسیعی از خود نشان می دهند که باعث ممتازی آنها در فعالیت های داروسازی شده است. آنها در ساختار بعضی از آنتی بیوتیک هایی نظیر: آنتی باکتری، آنتی ویروس، ضد سرطان، ضد قارچ، ضد افسردگی، ضدانگل، ضددیابت مورد استفاده قرار می گیرند. حلقه کوئینوکسالین در ساختار آنتی بیوتیکهایی همچون اکینومایسین، لوومایسین، اکتینومایسین که بازدارنده های رشد باکتری های گرم مثبت و تومورها هستند وجود دارند. کاربردهای دیگراین ترکیبات در رنگ ها، بلوک های ساختمانی در سنتز نیمه هادی های آلی می باشد.
در این صفحه تعداد 222 مقاله تخصصی درباره کوئینوکسالین که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI کوئینوکسالین (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: کوئینوکسالین; Quinoxaline; Pim-1; Kinase inhibitor; Anticancer targeted therapy; IC50; 50% inhibitory concentration; SAR; structure-activity relationships; Pim; proviral integration site of Moloney murine leukemia virus; CML; chronic myeloid leukemia; DYRK1A; dual spec