آشنایی با موضوع

کیفیت هوا بر کیفیت زندگی و تنفس انسان اثر دارد. همانگونه که وضعیت آب و هوا روز بروز و حتی ساعت به ساعت تغییر می کند کیفیت هوا نیز می تواند متغیر باشد. کیفیت پایین هوا خسارت‌های فراوانی بر محیط زیست و انسان وارد می‌کند. مدیریت پایش و نظارت بر کیفیت هوا در شهرهای بزرگ داده های مربوط به کیفیت هوا را به شاخص کیفیت هوا تبدیل می کنند و اطلاعات موردنیاز را در اختیار عموم مردم قرار می دهند.
در این صفحه تعداد 1343 مقاله تخصصی درباره کیفیت هوا که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI ترجمه شده کیفیت هوا
مقالات ISI کیفیت هوا (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: کیفیت هوا; Supply-side structural reform; Air quality; Health effects of air pollution; Transregional distribution; Environmental policy;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: کیفیت هوا; OECD; Organisation for Economic Co-operation and Development; PIC; Pacific Island Country; SPREP; Secretariat of the Pacific Regional Environment Programme; Policy; Pacific Island countries; Air quality; Vehicle emissions; Waste burning; Pollution;